High Beer €38,50 pp

– vrijdag & zaterdagmiddag
– Elk half uur vanaf 14.00, om 16.00 uur laatste starttijd (dit aangezien vanaf 17.30 uur het restaurant opent voor diner en wij dan geen plek meer hebben voor High Beers).
– Tijdsduur tussen de 1 tot 2 uur
– Per reservering geldt een tijdsblok van 2 uur en 15 minuten
– Uiterlijk 24 uur van te voren reserveren
– vegetarisch en vegan ook mogelijk, graag vooraf doorgeven
– High Beer cadeau doen? Kijk voor mogelijkheden op de Gift Card pagina.

Nog geen 18? Of wil/mag je geen alcohol? Het is mogelijk om 2 andere drankjes naar keuze te bestellen bij de High Beer in plaats van 3 bijpassende Jopenbieren.

De High Beer is ideaal voor een gezellige borrel, dagje uit, en kan ook dienen als gevarieerd voorgerecht. De bier-spijscombinaties zijn met zorg samengesteld door het team van de Jopenkerk.

Deze proeverij lijkt op een high tea, maar dan vervangen we de thee door Jopenbier. Je krijgt 3 proefglazen Jopenbier 15cl met 6 huisgemaakte gerechtjes. Extra hapjes en drankjes zijn ter plekke bij te bestellen.

Graag uiterlijk 24 uur van te voren reserveren want de gerechtjes worden met veel liefde en aandacht vers klaar gemaakt en dat heeft even tijd nodig natuurlijk. Wij houden graag rekening met dieetwensen en allergieën mits vooraf doorgegeven in het opmerkingenveld bij het maken van de online reservering.

Lees meer over de High Beer en de gerechtjes die geserveerd worden.

INHOUD

Met veel plezier serveren wij een High Beer. Deze proeverij bestaat uit 3 proefglazen (15cl) Jopenbier met 6 bijpassende huisgemaakte hapjes. De bier-spijscombinaties zijn speciaal samengesteld door het team van de Jopenkerk. Jopenbier versterkt het gerechtje waardoor er een unieke smaakbeleving ontstaat. De bier-spijscombinaties zijn een beleving op zich. Tijdens het arrangement krijg je uitleg over de Jopenbieren die geserveerd worden en de bijpassende hapjes. De hapjes die geserveerd worden bestaan uit vis en-vleesgerechten. Indien vegetarische of vegan hapjes gewenst zijn dit graag vooraf doorgeven bij de dieetwensen in het opmerkingenveld.

DIEETWENSEN OF ALLERGIEËN

Mochten er speciale dieetwensen of allergieën zijn dan kunnen wij hier uiteraard rekening mee houden mits van tevoren aan ons doorgegeven. Indien er personen van uw gezelschap geen bier drinken kunnen zij twee andere drankjes naar keuze bestellen zoals wijn of frisdrank, we attenderen je erop dat de beleving van bier- en spijscombinaties dan wel verloren zullen gaan. Geef de wensen aan bij de opmerkingen tijdens het bestellen van de tickets of mail naar: haarlem@jopenkerk.nl

Omdat onze chef het leuk vind af en toe wat nieuws te bedenken, wisselen we met gerechtjes. Om een indruk te krijgen wat we bijvoorbeeld serveren binnen de combinatie van vis/vlees en desserts hieronder een voorbeeld:

1. Glaasje soep van het seizoen (romige paddenstoelen soep)
  2. Huisgerookte zalm, bietencreme, kroepoek, gel van komkommer, bascilicum en yuzu
  3. Rilette van Haxe, (pulled pork), brioche, truffelmayonaise, gefrituurde kappertjes
  4. Brioche Stoofbroodje, stoofvlees bereid in Jopenbier, brioche
  5. Bieramisu, jopenbier, koffie likeur
  6. Chocolade Nemesis, met Koyt Sabayon

High Beer €38,50

Vrijdag en zaterdag kun je een High Beer boeken tussen 14:00 en 16.00 uur. Je kan 15 minuten van te voren arriveren en zodra de tafel gereed is, kun je alvast plaats nemen. De hapjes worden vers in de keuken bereid en staan klaar op het gereserveerde tijdstip.  De High Beer wordt altijd binnen in de Jopenkerk geserveerd.

Reserveer direct

Groepen

Ben je met meer dan 14 personen, maar wil je toch een High Beer boeken? Neem contact met ons op en we bekijken graag de mogelijkheden en beschikbaarheid. Mail ons op haarlem@jopenkerk.nl

Ook leuk!

Geen zin in hapjes bij de proeverij? Bestel dan aan de bar een paar proefglaasjes. Alle bieren van tap zijn namelijk ook in proefglazen van 15 cl te bestellen, zo kun je je eigen proeverij samenstellen.