shoppen maar!

Jopen-shop in de Jopenkerk

Kan je niet wachten en wil je meteen na het proeven in de Jopenkerk bepaalde bieren mee naar huis nemen? In onze shop op de 1e verdieping van de Jopenkerk hebben we een ruim assortiment waar je terecht kunt om jouw favorieten meteen mee naar huis te nemen.

Jopen Gift Card

Wil je iemand een High Beer, diner, borrel of Jopenbiertje cadeau doen? De Jopen Giftcard is te gebruiken als betaalmiddel in de Jopenkerk Haarlem. Dus of je nu iemand een paar Jopenbiertjes uit de shop van de Jopenkerk op de 1e verdieping, een High Beer, of een compleet diner cadeau wilt doen, de Jopenkerk Giftcard geldt altijd!

De Jopen Giftcard is niet online inwisselbaar in de Jopen webshop.

HET VERSTUREN VAN DE GIFTCARD PER POST IS OP EIGEN RISICO.

De Jopen Gift Card wordt per post verstuurd via PostNL. Bezorgtijd kan 1 tot 2 werkdagen duren. Het is ook mogelijk om de Gift Card af te halen aan de bar van de Jopenkerk Haarlem tijdens openingstijden (dagelijks tussen 10.00 uur en 23.00 uur).

Webshop

Vul een box met jouw favorieten, kies uit onze samengestelde bierpakketten of koop een bierig cadeau. Van Jopenbieren tot one of a kind merch, wij bezorgen het zo snel mogelijk bij jou thuis. Shoppen maar!