ZELFSTANDIG WERKEND KOK

Ter versterking van ons team in de Jopenkerk Haarlem zijn we op zoek naar een zelfstandig werkende kok. Heb je culinaire ideeën en kan je ook niet wachten om aan de slag te gaan? Lees dan verder.

Wat ga je doen?

Je gaat werken in een keuken waar de kwaliteit van de gerechten op nummer 1 staat. Je zorgt voor de juiste bereiding en opmaak van onze gerechten volgens de vastgestelde kwaliteitsnormen, werkwijze en recepturen. De keuken van Jopenkerk Haarlem bevindt zich aan de bovenkant van het middensegment.  Bij ons in de keuken wordt alles zelf gemaakt en voorbereid en hier zijn we meer dan trots op. Verder bevat onze keuken drie belangrijke  thema’s:

• Koken met Nederlandse ingrediënten;
  • Koken met ingrediënten van het seizoen;
  • Combinatie met bier (deels in het gerecht en door bier-spijs combinaties op de menukaart).

Als zelfstandig werkende kok rapporteer je aan de chefkok en sous-chef.

Profiel

• Je hebt aantoonbare ervaring als zelfstandig werkend kok;
  • Je bent 38 uur per week beschikbaar;
  • Je bent culinair creatief en leergierig;
  • Je woont in Haarlem of omgeving;
  • Natuurlijk heb je een hands-on mentaliteit, ben je flexibel en een echte teamplayer;
  • Verder ben je iemand die graag verantwoording op zich neemt;
  • Affiniteit met Craft Beer is een pré.

Wij bieden:

• Het werken met kwalitatief hoogwaardige producten in een zeer professioneel uitgeruste keuken;
  • Een super mooie werkplek in het centrum van Haarlem met enthousiaste collega’s;
  • Een maandsalaris volgens horeca CAO;
  • Een zelfstandige functie in een levendige plek binnen Jopen;
  • Personeelskorting op onze prachtige bieren!

Over Jopen

’Anything but boring’, dát is ons motto. Alles wat uit onze ketel komt is daarom lekker onverwacht en niet normaal lekker. En mocht je Jopen ergens tegen het lijf lopen, reken dan maar dat we er alles aan doen om elk laatste druppeltje dufheid uit je dag te persen.

We brouwen vol enthousiasme craft bier dat anders is dan normaal. Van een heerlijke hoppige IPA tot onorthodoxe Caramel Seasalt Brownie Stout. Brouwsels die misschien tegen wat heilige huisjes schoppen maar geloof ons: tradities zijn best buigzaam. Zo hebben we een kerk als brouwerij.

Onze bieren worden geroemd om hun kwaliteit en vallen regelmatig, zowel nationaal als internationaal, in de prijzen. Naast de Jopenkerk hebben we sinds 2015 ook een tweede brouwerij in de Waarderpolder van Haarlem. Zo kunnen we aan de steeds groter wordende vraag voldoen. Met deze uitbreiding is Jopen helemaal klaar voor de toekomst.

Wat je verder precies van ons kan verwachten? Voor het antwoord op die vraag quoten we graag David Bowie: ‘I don’t know where I’m going from here, but I promise it won’t be boring.’

Solliciteren

Is het jouw passie om te koken en gerechten te bereiden? Dan hebben wij een leuke gevarieerde baan voor je. Stuur je CV en motivatiebrief naar vacatures@jopenbier.nl o.v.v. ‘zelfstandig werkende kok’.

Jopen Horeca Exploitatie B.V.

2000 GN Haarlem

www.jopenbier.nl

Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures wordt niet op prijs gesteld.